Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

Veelgestelde vragen

Hoe belangrijk is ventilatie?

Ventilatie is erg belangrijk. Zowel voor uw eigen gezondheid als de levensduur van uw chalet. Om uw chalet in topconditie te houden adviseren we u om in ieder geval de ventilatieroosters in uw chalet altijd open te laten staan, ook als u er niet bent. Ook is het verstandig om uw chalet of lodge dagelijks een kwartier te luchten (bij voorkeur 's morgens vroeg) indien het weer dit toelaat.

Hoe verloopt de aanschaf van een chalet bij Maat Feeling Home?

Bent u op zoek naar een mooi chalet? Dan helpen wij u graag! Wij hebben meer dan 50 jaar ervaring in het bouwen van chalets en kunnen u dus uitstekend adviseren wat het beste is voor u. Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering van uw gloednieuwe chalet begeleiden we u bij elke stap. Voor een bezoek aan onze showroom kunt u een afspraak maken met één van onze verkoopadviseurs, dan hebben we alle tijd om uw  wensen te in kaar te brengen en de mogelijkheden te bekijken.

Als u een keuze heeft gemaakt uit onze slimme indelingen, uitrustingen en sfeerpakketten maken wij achter de schermen het papierwerk in orde. Afhankelijk van de levertijd op dat moment, begint dan de productie. U krijgt van ons een bericht als de productie begint en zodra de productie (bijna) is afgerond, nodigen wij u uit om te komen kijken in onze fabriek. Dan bepalen we of alles naar wens is en maken we uw chalet helemaal af en maken wij het gereed voor levering.

Dan komt de dag van het transport en de plaatsing van uw chalet. Ook dit regelen wij. Wilt u uw gloednieuwe vakantiewoning op een vakantiepark of camping zetten? Dan stemmen wij de levering helemaal af met de eigenaar/beheerder. Op locatie plaatsen en stellen wij het chalet en leveren het sleutelklaar op.

Mocht er onverhoopt iets misgaan bij de levering of is er toch iets niet helemaal zoals verwacht. Dan horen we dit natuurlijk graag, onze ervaren servicemonteurs lossen eventuele mankementen deskundig op! Dit alles zodat u optimaal kunt genieten van uw eigen plekje!

Moet ik onderhoud plegen aan de dakgoten?

Het is raadzaam om een aantal keren per jaar de dakgoten van uw chalet na te lopen om eventuele ophopingen van bladeren te voorkomen of eventuele beschadigingen snel op te merken. Dit alles om uw chalet in topconditie te houden zodat u zorgeloos kunt blijven genieten.

Hoe reinig ik de gevelbekleding van mijn chalet?

De gevelbekleding van uw chalet heeft af en toe wat aandacht nodig. Wat u precies moet doen, hangt er sterk vanaf welke soort gevelbekleding u heeft. U kunt bijvoorbeeld houten of kunststof gevelbekleding hebben.

Voor beide soorten gevelbekleding geldt: reinig deze NOOIT met een hogedrukreiniger. Maar reinig deze altijd met een borstel, de juiste spullen hiervoor zijn verkrijgbaar bij de betere recreatiecentra en sommige bouwmarkten.

Heeft u houten gevelbekleding dan vereist dit eens in de zoveel jaar onderhoud. Vraag naar de specifieke instructies bij de aanschaf van uw chalet.

Hoe registreer ik mijn Pelgrim apparatuur?

Om optimaal gebruik te maken van de garantie die Pelgrim biedt op haar producten, dient u deze te registreren. Dit kunt u doen op de website van Pelgrim. Klik op het Pelgrim logo links om direct op de registratiepagina terecht te komen. 

Waar vind ik het model- of artikelnummer van mijn apparatuur?

Bent u voor de registratie van uw Pelgrim apparatuur op zoek naar de artikel- en modelnummers? Op de website van Pelgrim staat een overzicht waar per apparaat is aangegeven waar u de benodigde nummers kunt vinden. Klik op het Pelgrim logo links om direct op de juiste pagina terecht te komen.

MAAK EEN AFSPRAAK

Afspraak maken? Laat uw gegevens achter.

MAAT Feeling Home

Lelystraat 95
3364 AH Sliedrecht
T +31 (0)184 - 411 933
E info@maatfeelinghome.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: alleen op afspraak
Zaterdag: alleen op afspraak

Disclaimer, Cookies en Privacy